Friday, November 7, 2008

失恋后的我会是怎样呢?

有时我觉得自己不是个好女友。。或者他钟意,理想的她不是我。
分手后的我应该还会选择快乐的过。。静静的过。。那他呢? 也许可以找到更好的她。。会懂的体谅他,尊重同爱惜他!

还记得第一次失恋,我找阿珊陪我哭了一个下午,应该是14岁时。然后又爱又恨忘记他了!
第二次失恋, 是我考慮清楚后同他提出的。我好开兴因为我的还是朋友。。时时会问候大家。

有时女孩的心情好复杂,一当你放开手后,她会想到已经完了。。虽然好多人认为 Elva 是永远活在快乐,永远 full with loves and hopes!
但是无论发生么事,我希望他幸福,你们会支持我!
也许喝杯利宾纳会没事 :)

6 comments:

Alice said...

???

What happened? I'm worried.

Elva.Lo said...

hey alice, don't worry, mood swings only le. purposely write in chinese cuz he can't read it :x

Anonymous said...

hey, that means nothing happen la, right ?

Elva.Lo said...

nothing le.. but i still haven't drink my Ribena. :)

Erica Kwek said...

wat happen le? although i dunno how to read all but then i still faham a little bit... anyway, I'll be there for u... can lend my ears n time for u if u wan..

Cheers!

EK

Elva.Lo said...

i'm oright, seeking attention from you gals ma. ;) muaks!