Monday, November 3, 2008

Di Pintu Syurga

Lagu yang sedap, tapi percintaan yang suci tidak wujud lagi. Masih ingat lagu ini dimain oleh Hot FM setika Abby melawat am krew dekat media prima.. sehingga kini, aku masih suka dengar lagu ini - Di Pintu Syurga. Ketika itu, Norman dan anak-anaknya masih menjawab panggilan dari Hot FM dan muka kegembiraan Abby boleh dilihat di kaca TV.

Ramai peminat Abby sakit hati and kasihan terhadap apa yang telah berlaku pada awal pagi 30 Oktober lalu. Suami Abby ditangkap khalwat bersama pelakon baru, Memey 20. Apalah! Suami ini memang tak berguna, isteri baru beranak dan dia sampai hati bermain 3 kayu dekat luar. Abby, tabahkan hati dan teruskan kehidupan dengan anak-anak yang comel!
kata Abby...
"Terus terang, saya sebenarnya sudah tidak mampu untuk mempertahankan rumahatangga saya ini. Saya sudah tidak mampu hendak menipu hati saya lagi.
Berat mata memandang berat lagi bahu memikul."

No comments: